DigitalCreativeBoost
Kontaktovat

Značka

Předobrazem vytvoření značky se stalo místo, kde se budova nachází. Krásná příroda uprostřed rušného města. Písmeno M představuje architekturu stavby a písmeno S se stalo symbolem pro znázornění lokality.

Značka odráží lokalitu uprostřed Plzně, které je místními vnímáno jako výborné místo pro relaxaci a odpočinek.

Součástí vizuální identity byl i návrh navigačního systému. Hlavní motiv vycházel z konstrukce loga.

Kampaň

Kampaň byla rozdělena na online i offline části. Online se opíral především o Google a Social media kampaně. Offline představovaly letáky a bilboardy rozmístěny ve vybraných lokalitách.

Slogan

Plzeňské Benátky - Genuis Loci

Kromě bilboardů a citylights bylo vytvořeno i velké množství podpůrných propagačních materiálů v podobě katalogů nebo letáků.

Webové stránky

Web je hlavní komunikační a prodejní kanál celého developerského projektu. Vytvořili jsme 3D vizualizaci pro snadné uživatelské ovládání. K výběru konkrétního bytu stačí jen dvě kliknutí.

www.mlynskastrouha.cz