Představení projektu
Hotel Botanique Prague je zcela nový lifestylový koncept, který klade velký důraz na zákazníkův komfort spojený se zážitkem.
Brand má velký přesah i do ekologických témat a kromě různých rostlin je v hotelu spousta věcí vyrobena z přírodních a recyklovatelných materiálů.
Zajistit hladký rebranding značky, který zahrnoval definici značky a její komunikaci, nové webové stránky, online i offline kampaně a správu sociálních sítí.
Kampaň
Rebranding hotelu jsme postavili na klíčovém vizuálu, který kombinuje nový symbol a hlavní komunikační pilíř vznikající značky - vztah k přírodě. Výsledná podoba se promítla v celé komunikaci včetně online i offline kampaní.
Strategické rozmístění OOH formátů v metru na Florenci, které měly zároveň sloužit jako navigační prvek pro přijíždějící návštěvníky hotelu.
Online komunikace byla stylizována do přehledných kreativ s důrazem na nový symbol a sdělení o změně názvu hotelu. Druhá část pak byla spojená s výkonnostní kampaní na znovu otevření hotelu.
Webové stránky
Web je považován za hlavní komunikační a prodejní kanál celého projektu. Zaměřili jsme se na přehlednost, rychlost a poutavý webdesign, který vycházel ze základu vizuálního stylu.
Moderní lifestylový hotel v centru Prahy