Značka
Předobrazem vytvoření značky se stalo místo, kde se budova nachází. Krásná příroda uprostřed rušného města. Písmeno M představuje architekturu stavby a písmeno S se stalo symbolem pro znázornění lokality.
Značka odráží lokalitu uprostřed Plzně, které je místními vnímáno jako výborné místo pro relaxaci a odpočinek.
Součástí vizuální identity byl i návrh navigačního systému. Hlavní motiv vycházel z konstrukce loga.
Kampaň
Kampaň byla rozdělena na online i offline části. Online se opíral především o Google a Social media kampaně. Offline představovaly letáky a billboardy rozmístěny ve vybraných lokalitách.
Plzeňské Benátky - Genuis Loci
Kromě billboardů a citylights bylo vytvořeno i velké množství podpůrných propagačních materiálů v podobě katalogů nebo letáků.
Webové stránky
Web je hlavní komunikační a prodejní kanál celého developerského projektu. Vytvořili jsme 3D vizualizaci pro snadné uživatelské ovládání. K výběru konkrétního bytu stačí jen dvě kliknutí.