Úvod
Interní team Missivy má funkce rozšířené o potřeby řízení společnosti, správu zákazníků, objednávek a mnoho dalších. I zde používáme úrovně práv pro přístup jen do určitých modulů.
Toto řešení nám umožnilo efektivní vývoj jedné aplikace, kde zákazníci na jedné straně objednávají a mají přehled o své obchodní skupině a na druhé straně Missiva řeší vše kolem skladu, objednávek, expedice, výkonu prodeje, zákazníků a provizí. V kombinaci s doufázovým ověřením přístupu přes SMS je aplikace bezpečná a spolehlivá.
Logo
Interní team Missivy má funkce rozšířené o potřeby řízení společnosti, správu zákazníků, objednávek a mnoho dalších. I zde používáme úrovně práv pro přístup jen do určitých modulů.
Stav loga před
Interní team Missivy má funkce rozšířené o potřeby řízení společnosti, správu zákazníků, objednávek a mnoho dalších. I zde používáme úrovně práv pro přístup jen do určitých modulů.
Stav loga před
Interní team Missivy má funkce rozšířené o potřeby řízení společnosti, správu zákazníků, objednávek a mnoho dalších. I zde používáme úrovně práv pro přístup jen do určitých modulů.
Konstrukce značky
Vizuální styl
Interní team Missivy má funkce rozšířené o potřeby řízení společnosti, správu zákazníků, objednávek a mnoho dalších. I zde používáme úrovně práv pro přístup jen do určitých modulů.
Barvy
Jako základní barevnost používáme Fialovou, Zelenou a Modrou. Tyto barvy lze v případě potřeby doplnit o jejich valéry nebo další barvy z guidelines.
Písmo
Primární písmo je Mont od Fontfabric. Používá se na webových stránkách a při veškeré tiskové i online komunikaci s širokou veřejností.
Fotografie
V případě použití fotografií je nutné dodržet přirozené a tlumené tóny bez křiklavých barev.
Kontrast fotografie musí být umírněný a černý bod je posunut směrem k světlým odstínům tak, aby v nejtmavším místě fotografie nebyla absolutní černá.
Maskot
Tuleň je velice důležitou součástí vizuální komunikace pro identifikaci značky. Jeho použití je doporučeno ve všech formách digitální i tištěné komunikace s širokou veřejností. Jeho umístění je možné třemi způsoby dle náročnosti na přípravu.
Nejjednodušší způsob jak umístit maskota do vizuálu. Tato pozice se doporučuje ve všech případech krátkodobé nebo automatizované komunikace. Příkladem jsou jednodenní akce nebo automaticky generované bannery pro SOME.
Sředně obtížný způsob zpracování vizuálu, který vyžaduje základní znalost montáže. Doporučuje se v případech krátké nebo středně dlouhé komunikace. Příkladem jsou nové produkty v ročním období nebo akce s vysokou návratností. >
Podval
Unikátní vizuální prvek, na základě kterého cílová skupina jasně rozpozná eshop Rodinné balení. Podval je nedílnou součástí komunikace s širokou veřejností a měl by být použitý ve všech formách prodejní komunikace a při budování povědomí o eshopu. Podval dále slouží pro umístění loga, maskota nebo jiného doplňkového sdělení.
Cenovka
Doplňkový prvek vizuální komunikace, který slouží k zvýraznění unikátní obchodní výhody nebo akčního claimu. Stylizace se odkazuje na pravidelné slevy a akční nabídky formou cenovky, které cílová skupina jasně identifikuje. Cenovka je nedílnou součástí vizuální komunikace a měla by být přítomna ve všech formách komunikace, pokud to okolnosti umožňují.
Užití cenovky v případech, kdy formáty obsahují textové sdělení.
V případě formátů bez textových informací (primárně produktové) se doporučuje použít tato varianta.
Klíčový vizuál
Interní team Missivy má funkce rozšířené o potřeby řízení společnosti, správu zákazníků, objednávek a mnoho dalších. I zde používáme úrovně práv pro přístup jen do určitých modulů.
Použití
Interní team Missivy má funkce rozšířené o potřeby řízení společnosti, správu zákazníků, objednávek a mnoho dalších. I zde používáme úrovně práv pro přístup jen do určitých modulů.
Web
Interní team Missivy má funkce rozšířené o potřeby řízení společnosti, správu zákazníků, objednávek a mnoho dalších. I zde používáme úrovně práv pro přístup jen do určitých modulů.