Představení projektu
Začali jsme spolupracovat na vývoji rezervačního systému a mobilní aplikace. Později jsme vytvořili novou vizuální identitu a připravili marketingovou strategii.
Bookolo má vlastní rezervační systém a channel manager pro ubytovací zařízení. Zároveň poskytuje i marketingové, konzultační a webdesignové služby pro klienty z hospitality segmentu.
Vývoj softwarové řešení na míru. Řešení zahrnovalo rezervační systém včetně administrace, mobilní aplikaci a propojení systému s dalšími nástroji. Dalším bodem bylo vytvoření komunikace značky včetně online kampaní.
Branding
Jelikož se jednalo o relativně novou firmu, museli jsme brand postavit úplně od začátku. Vymysleli jsme společně základy značky, hlavní komunikační pilíře, zadefinovali cílové segmenty a připravili obsahové strategie pro různé situace.
Vytvořit vizuální identitu dokážeme i pro vaší značku.
Webové stránky
Webové stránky se zásadním způsobem zjednodušily a zrychlily průchodnost webu a přispěly ke snažší orientaci pro veškeré návštěvníky. Konverzní poměr nového webu se zvedl o 36%
Zvyšte své přímé rezervace ihned.
Systém
Rezervační systém Bookolo prošel za dobu naší spolupráce několika redesigny a rozšířením o velký počet funkcí pro efektivnější a snadnější práci. Součástí integrovaného systému je i channel manager pro distribuci kapacit mezi ubytovací portály a mobilní aplikace.
Integrace
- AirBNB
- Booking.com
- Expedia
- PMS - Protel, Hotel TIme, Hores…
- a mnoho dalších…
Administrace rezervačního systému musela být přehledná a snadná na ovládání. Je určena především pro zaměstnance hotelů, kteří v ní denně pracují.
Aplikace
Snadná správa rezervací přímo z mobilu. Aplikace v sobě obsahuje data o všech uskutečněných rezervacích. Zákazník si své rezervace může upravovat či zrušit. Součástí aplikace je i přímý kontakt do hotelu, mobilní navigace a potvrzení rezervace.
Marketing
Staráme se o komunikaci na sociálních sítích a spravujeme online kampaně v různých platformách podle nastavené strategie. Cílem kampaní je zisk leadu a podpora obchodního oddělení klienta.
Použité nástroje
- Google Analytics
- Google Ads
- Facebook Insights
- Facebook Ads
Chcete marketingově podpořit i vaší značku?